Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi o mai buna experienta pentru utilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK

Cum se livreaza

Inainte de a-ti detalia intregul proces de livrare, dorim sa te asiguram de toata seriozitatea, incepand de la preluarea comenzii tale pana la livrarea produselor la destinatie.
Livrarea se face prin cele mai cunoscute firme de curierat rapid din Romania. De-a lungul anilor am testat mai multe firme de curierat si am ales in asa fel incat comanda ta sa se livreze in cel mai scurt timp si in siguranta.

Costurile de transport:
O gama larga de produse din oferta noastra beneficieaza de transport gratuit. Aceste articole se pot schimba in functie de campaniile organizate de catre noi si sunt afisate langa fiecare produs, prin semnul de Transport Gratuit.

Taxa de livrare:
- Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei
- Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 500 lei este de 16,90 lei.
- Valoarea taxei de transport se calculeaza automat dupa introducerea localitatii.



In cazul in care in momentul lansarii comenzii ati ales modalitatea de plata ramburs, contravaloarea va trebui achitata in numerar curierului. Curierul nu poate solicita o alta suma decat cea confirmata de catre noi prin factura sau bon fiscal. Aceasta suma se regaseste si pe AWB-ul lipit pe cutie.

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 2 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie.

In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de 15 zile, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.

Va rugam sa verificati ambalajul produsele primite prin firmele de curierat rapid partenere in momentul primirii, formuland eventualele reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor.
Eventualele probleme, ce pot aparea in privinta produselor, se vor solutiona prin intermediul societatii noastre.

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail / SMS, numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a fost efectuata de catre noi.